Cégünk a továbbított műsorokat, a műsortulajdonosokkal kötött szerződések alapján közvetíti.
Minoségi mutató megnevezése: |
Vállalt célérték |
Teljesítési érték |
A szolgáltatáshoz való új hozzáférés létesítésének vállalási határideje |
5 nap |
2 nap |
A bejelentett minoségi panaszok hibaelhárítási határideje |
36 óra |
24 óra |
A szolgáltatás rendelkezésre állása |
99% |
99,48% |
Vivoszintek az elofizetoi ponton |
56 dBuV |
65 dBuV |
Az elosztott televíziós csatornák közötti legnagyobb jelszintkülönbségek az elofizetok hozzáférési pontjain |
5 dB |
4 dB |
Vivo/zaj viszony az elofizetok hozzáférési pontjain |
42 dB |
43 dB |
e) a 7. § (2) bekezdésének d) pontja szerinti tárgyévre vonatkozó vizsgálati tervet. |
|
Vizsgálati terv VT09 |
|
|
Érték |
a szolgáltató ügyfélszolgálati ügyintézojének 120 másodpercen belüli bejelentkezésének aránya |
|
1 |
A 2 sz. mell szerint |
|
Érték |
ba) a szolgáltatás minoségével kapcsolatban bejelentett panaszok száma |
|
12,62 (5 db.) |
bb)jogosnak elismert panaszok száma |
|
5,988 (2 db.) |
bc) ügyintézéssel szembeni panaszok számát; |
|
0 |
c) a szolgáltatás minoségével kapcsolatban bejelentett panaszok hibaelhárításának idotartamát éves átlagban, az elektronikus hírközlési elofizetoi szerzodésekre és azok megkötésére vonatkozó részletes szabályokról szóló 16/2003. (XII. 27.) IHM rendelet 12. §-ának (2) bekezdésében foglaltak figyelembevételével órában; |
|
6,8 óra |
e) a szolgáltatásminoség - e rendelet szerinti - megfeleloség igazolásának módját. |
|
Szolgáltató által kiadott megfeleoségi nyilatkozat |